Marketing
A könyv megírása és megjelenése még nem jelenti azt, hogy az sikeres is lesz. Ehhez mindenképpen szükséges, hogy az olvasókhoz eljusson a könyv híre, kiváltsuk az érdeklődést iránta, ami megfelelő reklámmal érhető el.
Milyen a jó marketing?
Elsődlegesen a történetre építkezik, hiszen az határozza meg az olvasóközönséget. Bár előfordulnak átfedések, más közönsége van a klasszikus kriminek és a romantikával vegyített kriminek, ahogyan a noir regények szintén más emberek érdeklődését keltik fel.
A kiadó ezért folyamatosan figyeli a trendeket (pl.: közvélemény-kutatás), és keresi azokat a platformokat, ahol adott tematikájú regény a legszélesebb olvasóréteget érheti el. Az írói célokat szintén beépíti a marketingtevékenységbe.
Egy jól összeállított marketingstratégia hatékony kiadási folyamatot tesz lehetővé.
Telefon
+36 30 361 9064
Személyesen
Kecskemét