Marketing

A könyv megírása és megjelenése még nem jelenti azt, hogy az sikeres is lesz. Ehhez mindenképpen szükséges, hogy az olvasókhoz eljusson a könyv híre, kiváltsuk az érdeklődést iránta, ami megfelelő reklámmal érhető el.

Milyen a jó marketing?

Elsődlegesen a történetre építkezik, hiszen az határozza meg az olvasóközönséget. Bár előfordulnak átfedések, más közönsége van a klasszikus kriminek és a romantikával vegyített kriminek, ahogyan a noir regények szintén más emberek érdeklődését keltik fel.

A kiadó ezért folyamatosan figyeli a trendeket (pl.: közvélemény-kutatás), és keresi azokat a platformokat, ahol adott tematikájú regény a legszélesebb olvasóréteget érheti el. Az írói célokat szintén beépíti a marketingtevékenységbe.

Egy jól összeállított marketingstratégia hatékony kiadási folyamatot tesz lehetővé.

Telefon

+36 30 361 9064

Személyesen

Kecskemét

Írj nekünk

Email 

0

KOSÁR